Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om deze in perfecte staat bij u te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het transport iets misgaat, of dat er sprake is van een ander defect waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk bent u verplicht om binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek melding bij ons te maken. Valt het gebrek binnen de garantie, dan zorgen wij uiteraard kosteloos voor reparatie of vervanging van het product.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar: info@schoonheidssalonbeautystyle.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.