Niet tevreden met uw aankoop? Of is er iets kapot? Dat is natuurlijk vervelend, en wij lossen het graag voor u op. Hieronder zetten we alles duidelijk voor u op een rij:
Wij doen niet moeilijk.
Toch niet tevreden met uw aankoop? Dan kunt u deze binnen veertien dagen retourneren. Graag wel in originele staat en verpakking (indien dit redelijkerwijs mogelijk is). Let op: het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die om hygiënische reden niet geretourneerd kunnen worden zodra de verpakking is geopend. Twijfelt u nog? Neem dan even contact met ons op.
Wilt u uw bestelling of een artikel retourneren?
Gelieve aan de onderstaande richtlijnen houden. Zo kunnen wij uw retourzending zo soepel mogelijk verwerken en ontvangt u snel uw geld terug of een vervangend product.
Wij storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug via hetzelfde betaalmiddel waarmee u heeft betaald. De retourkosten binnen Nederland zijn voor onze rekening.
Let op: het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die om hygiënische reden niet geretourneerd kunnen worden zodra de verpakking is geopend. Bij binnenkomst worden alle geretourneerde producten zorgvuldig door ons gecontroleerd. Indien er een vermoeden bestaat dat een product is gebruikt of geopend, behouden wij ons het recht voor de retourzending te weigeren. In dat geval wordt het aankoopbedrag niet terugbetaald.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht door te geven aan onze afdeling klantcontact. Dit kan per e-mail, regulier post of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en doen hun uiterste best om samen met u tot een passende oplossing te komen.
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9:00 uur – 17:00 uur. Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.
Bezoek- en Postadres
Schoonheidssalon Beauty Style
Marnixstraat 39
8913 GV Leeuwarden
Telefoon: 058-2120922
Email: info@schoonheidssalonbeautystyle.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn voor de afhandeling, dan stellen wij u hiervan uiteraard op de hoogte.